joi, 7 octombrie 2010

curcubeu

Trebuie sa nu ne lasam inimile conduse de minciuni - ca luna viitoare nu ni se maresc salariile , nu cauta iubirea in magazinele Zara - nu o sa gasesti decat preturii care acopera jumatate din leafa pe un chilot jumatate de buca :| --dar in fine , altceva vroia sa spun ! Tentatia de a fugi de responsabilitate in maidanul meu -( morala , fizica , psihica ) ,la o-adica nu sunt nici prima nici ultima care se preface ca are migrena cand o trimite seful pana in capatul celalat de oras  ptr o facutura , nu , nu?? nu?? ( am nevoie de sustinere ) - funny guy ! Deschid umbrela si plec mai departe -sa se vada starea de tranzitie ;| -----aaa.......am incurcat placa -descrierea de mai sus era ptr alt post .......derulez...................................................STOP - sunt doar lucruri care imi plac -Care???? one moment - imi place orice activitate facuta in exces                                  
                                                         -imi place orice moneda aurie                                         
                                                         -imi plac vanzatoarele de la orice chiosc , ca le-a placut p**a mai mult                                 .                                          decat facultatea .                                        
                                                         -imi plac dulciurile  si expresia  ''verde de Paris''                    
                                                         -imi place melodia Parachute x si Jonas                              si si si........................catelul meu .............-imi place vara tarzie si ochelarii fara rama, dushul dimineata si culoarea cer senin-servetelele nazale si mirosul aromat de placinta ,personalitatea puternica si parfumul de la Bvulgari,desenele animate si cultura generala -informatica de gestiune si cerceii cu magneti -palariile cu pene si covrigii cu susan ...........Mircea Badea . :)

2 comentarii:

  1. wow ce asezare in pagina :)) m-a dat gata :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto. Badea ce cauta acolo? Ai scris gresit. E Bogdan Popa, nu Mircea Badea. Intelegi? Bogdan. Bogdan Popa. Sa nu se mai repete. Please.

    RăspundețiȘtergere