luni, 4 octombrie 2010

vis

Cand eram mica ,imi doaream o lume a mea , vroiam azi sa fiu asistenta , a 2 zi ma vedeam super-star , si tot asa au trecut zilele si am tot ''incercat'' tot felul de job-uri care mai de-care -pana intr-o zi cand mi-am promis : cand am sa cresc vreau sa fiu celebra- ma fac scriitoare ! -cand am sa cresc vreau sa devin celebra , un super-star -ma fac neurolog sau cardiolog !- cand am sa cresc vreau sa vad lumea , sa conduc masinii ''misto'', vreau sa port tocuri - cand am sa cresc mare vreau sa ajung la TV sa ma recunoasca lumea , sa apar in reviste :)), ma vedeam imbracata numai in costum sau alte zorzoane .....si ma visam in cele mai mari restaurante din Roma , chiar daca in realitate un mic dejun acolo ma costa tot salariu :)eeeeee.....................si  toata povestea asta e numai visul ei ''tampit'' de azi noapte :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu