joi, 16 decembrie 2010

Nescafe-la micul dejun

Urasc o multime de lucrurii-urasc starea de somnolenta,urasc sa am una din zilele alea nasoale,urasc sa intru in viata ta prin iesire-timpul nu a fost niciodata de partea mea si oricum intarzia de fiecare data.Urasc senzatia de frig prin tot corpul. Incet si apasat ..adorm.Azi a fost prea obositor.As vrea sa va povestesc o drama insa sunt asa ametita de oboseala incat abia mai tastez. 


In fine..pe scurt azi la magazin –vine pe la 08:17 dimineata ,la mine si imi cere un Nescafe classic,ii dau ,dupa 3 min se intoarce si mai ia unu –imi spune : -Mai da-mi unul ca asa imi este o foame……..ma uit la el si ma gandeam ca nu a baut acasa cafea si o vrea sa faca un 3 in 1 la munca , parea amarat dar na……ii raspund ,pai doar nu le mancati..el: ba da le dau pe gat, uite asa, apoi il vad cum rupe pliculetul si il duce la gura ii da drumul pe gat si inghite :-00000…ce faci nene????-Pai nu ti-am zis ca imi este foame ,pai si mananci praful ala de Nescafe?? –El: da e foarte bun si tine si de foame…………Eu : da de ce nu iti iei nene o eugenie, un pachet de biscuiti la un pret asemanator cu asta ,daca nu aveti banutii…..-nu iau eu porcarii din alea, asta e bun,imi tine de foame, si a plecat .    


Nenea asta m-a lasat ca la teatru cu gura intre deschisa- o duce mai rau decat am vazut eu prin filme .Si nu e singuru,vrei sa iti dai interesul sa ne fie bine, sa fim cu toti macar la nivelul minim de trai, altii invata ,au pana la 3 facultatii,licente…..insa ce rost are intr-o tara de doi bani ce sta sa cada.


p.s–
 urasc durerea,saracia si mizeria din viata asta ,din tara asta ! urasc sa vad cum se      chinuie unii si altii au salariul pe luna de 300 de milioane.Unu nu are 20 Ron sa iti cumpere o paine iar altu isi reinnoieste masina .

2 comentarii: