duminică, 26 ianuarie 2014

Make-up my eyes

            Astazi ne-am jucat putin , si ce a iesit vedeti imediat , fiind atat de frig afara si aici inca ninge , m-am vazut blocata in casa si ce poti face in casa decat un machiaj colorat doar doar uitam de frigul de afara !


         Usor strident , culoare puternica insa placut si dulce - Fina mea a fost modelul de azi ! Si are ochii albastri ,nu puteam decat sa ii fac mai evidenti , si sunt invidioasa pe genele ei , atat de frumoase ,mari , lungi si unde pui ca sunt naturale , sa ii traiasca mamica - cu asa ceva te nasti este imposibil sa le dobandesti in timp ! 
        Dragile mele voi cum ati petrecut azi ? Nu vreau sa imi amintesc ca maine e Luni , ma deprima gandul. Ador Duminica si implicit weekend-ul , va pupacesc seara placuta .

3 comentarii:

  1. Frumos machiajul, mai ales pe ochii Lucianei <3 ce mica e lumea! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup draguta , merci frumos , pai pe ochisorii ei nu are rost sa pui altceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Are niste ochi foarte frumosi, iar tu i-ai pus si mai mult in evidenta.Like it!

    RăspundețiȘtergere