luni, 27 ianuarie 2014

Manichiura Caviar

      In seara asta am incercat manichiura Caviar , setul de doua oje costa 12 Ron , si au o gama foarte variata de culori , am ales negru si ma declar fan acestui tip de manichiura , nu am folosit total , doar pe inelar in aceasta seara insa cu siguranta o voi utiliza si total , efectul este deosebil . Am optat pentru un rosu de la Eveline - sunt preferatele mele , se aplica usor si in trei secunde se usuca perfect , bobitele negre nu stiu ce soarta vor avea pana maine insa acum fac fata destul de bine ( spun asta in ideea , ca dupa maxim 15 minute am spalat vase ). Oja Eveline este nr. 521 ,o sa fac un review curand la acest brand .
       Ce parere aveti despre manichiura caviar ? Ati incercat-o ? Sunt curioasa de rezistenta bobitelor , pentru ca am incercat dupa aplicare lor sa dau cu lac incolor si efectul a fost dezamagitor asa ca le-am aplicat fara niciun fel de fixare . Ma gandesc eu sa nu raman fara bobite maine . Astep parerea voastra intr-un comment .

                 Seara minunata si multa bucurie in suflete , eu cand ma uit pe geam si vad privelistea simt ca e Craciunul ( iar ) , mai lipseste bradul , instalatia nu am strans'o inca ...ce inseamna cand lucrurile nu se intampla fiecare la randul lor. Pupici

3 comentarii:

  1. am si eu un kit prin casa, nu l-am folosit inca, am citit mai intai multe review-uri care m-au indemnat sa mai aman experienta :)) tocami din considerentul de a pastra curatenia in casa :)) si ca nu cumva micuta mea sa se apuce de "degustat" caviarul!!! Sper ca manichiura ta rezista si astazi, sa ne spui cum e! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Nadia , ce sa iti spun , nu a rezistat azi ! bobitele au disparut , asta e , in schimb ea este foarte de efect , eventual sa nu gatesti , speli vase , sa tii unghiutele ca bibelou , doar asa cred ca vor rezistat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit, pare super frumoasa, insa nu cred ca rezista si nu cred ca as fi prea bucuroasa sa vad ca a doua zi nu mai am bobitele pe unghii.Poate doar pentru o ocazie deosebita...

    RăspundețiȘtergere