duminică, 2 februarie 2014

Preferatele Lunii Ianuarie


                 Astazi vrea sa va arat produsele preferate ale Lunii Ianuarie , s-au strans cateva , pe unele sunt sigura ca le stiti , am mai vorbit despre ele , unele sunt noi , si la multe din ele am pregatit si un review , saptamana viitoare cred ca este una dedicata review-urilor . Si sa incepem cu prezentarea cosuletului minune , ma tot chinui sa ii gasesc un nume ,poate veniti voi cu o idee . 
          Acesta este cosuletul minune , burdusit cu produse minunate , pe care le-am folosit cu drag si de care sunt foarte multumita , am sa incep cu tenul si produsele dedicate lui :
    Pentru demachiat : 

- dischete 100% bumbac , marca Caterine ( 120 buc. ), de aproximativ 5 luni le tot folosesc. Ieftine si foarte bune .
- servetele umede Caterine ( 10 buc. ), un miros atat de placut ,si un efect de milioane pentru niste servetele umede ,si foarte ieftine - Si dischetele si servetelele sunt preferatele mele .
- demachiant pentru ochi Nivea ( Review curand )




                   Ingrijirea antirid de la Vichy : 

- cei de la Vichy au avut o campanie de testare sub forma unei cutiute ce contine 3 mostre , la mine lipseste una deoarece era destinata persoanelor cu varsta 50 +, asa ca i-am dat'o mamei mele , celelalte doua sunt : Roz ,crema Idelia pentru ten neuniform si riduri fine , iar Gri , Liftactiv pentru riduri mai profunde si lipsa fermitatii pielii .

        Make -up :

- fondul de ten Rimmel London , stay matte nuanta TRUE IVORY , nr. 103 
- mascara L'oreal volume million lashes
- crema de zi Nivea expert lift ,SPF 15 antirid .( o folosesc inaintea fondului de ten ). 






                 Fard :

- luna aceasta am folosit paleta quattro  marca Essence ,excesiv . Este perfecta pentru job , nu sunt nunate stridente , eu am ochii verzi si ma prinde nemaipomenit aceasta paleta , usor de folosit / aplicat . Rezista foarte bine intreaga zi , pigmentate  si numai buna atunci cand esti pe fuga . Paleta nr. 08 -wood you mind . 




                  
                    Buze & ochi :

- luciul Farmasi , nuanta Gleam Rouge , nr. 17
-mascara Alverde ,Lash repair ( review curand ) nu spun nimic momentan !




   
             Corector :

- folosesc coverstick-ul de la Miss Sporty de 2 ani de acum ,este antibacterian , anti-roseata , putere mare de acoperire , ma multumeste din toate punctele de vedere .
                  Par :

- vesnicul meu sampon Alix - nu are rost sa mai spun despre el ca este bun , sunt lesinata dupa el , are rezultate minunate , contine ulei de argan etc etc , am facut luna trecuta review . 
- spray pentru luciu Bed Head tigi. ( face parte din cadourile de ziua mea , 14.12 ) , nu pot spune acum multe deoarece am pregatit un review pentru acest spray . 

          
                   Masca ten :

- am folosit masca Enzyme revitalizing mask de la Mario Badescu , atunci cand am intra in posesia acestei mostre cauta o masca pentru revitalizare si hidratare a tenului , full-size-ul costra 125,oo ron , nu imi permiteam sa dau atatia banuti pe ceva nou , ce nu mai utilizasem ,si am mers pe varianta testare in 5 zile - mai multe detalii intr-un review . Asa si asa !!


                 Ingrijire pentru corp : 

- gel de dus Dove , este pe terminate ( face parte din cadourile de ziua mea ) era un set . Este perfect pentru Iarna , pielea mea nu a fost niciodata atat de catifelata si moale dupa baie .
- crema de maini Dove , am spus-o si atunci o spun si acum , nu am nevoie de o alta crema , aceasta este o minune pentru mine , o folosesc zilnic , si efectele apar cam dupa 3 min de la aplicare , hidratare pe toata durata zilei ,aspect placut , fara crapaturi  si despre miros nu mai spun , Crema fenomen !





                 Parfum & creion : 

- parfumul meu preferat , nu doar in Ianuarie ci tot timpul este , Coco Chanel Mademoiselle .
- un creion foarte folosit aceasta luna este cel de la Maybelline nuanta aubergine , nr. 64 ( hydra extreme ) , am avut o slabiciune fata de culoarea visiniu luna ce tocmai a trecut , si acest creion mi-a fost extrem de drag , foarte bun , un produs profi , nu se intinde , ramane pe pleoape toata ziua , are o rezistenta mare chiar si pe linia apei . Merita banutii . 



               Intim : 

- ultimul produs este , nu preferat ci foarte necesar pentru noi toate , plasturii impotriva durerilor menstruale  marca Biointimo , pachetul contine 3 buc . , eu am facut la inceputul lunii un review , sunt incantata de produsele lor , dau randament si pretul este accesibil . Aveam dureri mari si nu imi trecea cu absolut nimic , am incercat si leacuri babesti insa degeaba , acum dupa ce am descoperit plasturii Biointimo durerea si crampele abdominale sunt amintire .



        Dragile mele acesta este postarea cu preferatele mele din Ianuarie , daca si pe lista voastra se afla vreun produs mentionat mai sus , astept parerile voastre intr-un comentariu . Este o postare destul de lunga , sper sa aveti rabdare sa o cititi pana la final si sa va ajute / inspire . Va pup si va doresc noapte linistita alaturi de cei dragi .





5 comentarii:

  1. Parfumulll cei drept miroase senzational si rezista incredibil de mult si cu siguranta m-il voi achizitiona si eu cami place:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Plasturii aia sunt minune cereasca, nu-mi lipsesc din casa, ii ador !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina sunt de aceeasi parere ! si mie imi plac foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit acei plasturi pentru crampe menstruale, deși văd că toată lumea îi laudă.Crema aceea de la Nivea, de zi, are vreun efect asupra liniilor fine? Eu ador crema de mâini de la Dove și cred că ar trebui sa încerc șamponul Alix.

    RăspundețiȘtergere
  5. In legatura cu samponul Alix , iti recomand sa nu mai stai pe ganduri !! Plasturi de la Biointimo sunt fenomenali , merita sa ii incerci , nu degeaba sunt asa laudati . Din pacate acea crema de zi Nivea doar hidrateaza foarte bine , si este perfecta ca baza inaintea fondului de ten , in rest nu face altceva . Crema de maini Dove este cea mai buna din cate am folosit eu pana acum ! Te pup

    RăspundețiȘtergere