sâmbătă, 1 februarie 2014

Produse terminate in Luna Ianuarie

              A venit vremea pentru o postare cu produsele consumate din aceasta luna , nu sunt foarte multe , insa dupa cateva plang putin . Cu toate ca Luna Ianuarie este lunga nu am reusit sa fac o gaura prea evidenta in produse. 













          Cosuletul  minune e abia pe jumatate plin luna aceasta . Dupa cum se vede am reusit sa termin Masca de par Alix cu ulei de argan , este un produs dupa care suspin deja , am mai vorbit despre acest Tratament de par , il ador , rezultatul este pe masura si garantat il voi recumpara . 


















                 Un al doilea produs dupa care plang este Laptele demachiant Herbagen cu ulei de masline , m-am inteles foarte bine cu acest produs , are putere de curatare mare , miros foarte placut si tenul meu il ador . 


















         Balsamul pentru par uscat si deteriorat Garnier Fructis , nu este un produs stralucit , pentru mine nu a functionat dupa cum ma asteptam , ma bucur ca am reusit sa il termin , statea in colectia mea de ceva vreme . Nu il voi recumpara .



















              Un alt produs foarte benefic pentru mine Mascara The Rocket  volum express de la Maybelline , este unul din preferatele mele , din pacate s'a terminat , noroc ca am ramas cu cel de la L'oreal , altfel maine eram la shopping , mai multe voi spune intr-un review . Este o minunatie de mascara , cu rezultate sigure .


















                      Saptamana trecuta am consumat si cateva  mostre de fond de ten , lotiune tonica , parfum , le-am primit in Plicul acela galben de la Beauty Barometer daca va amintiti ,la Campania TESTEAZA SI TU , am folosit mostra de parfum Kenzo ( flower in the air ) - acest parfum mi-a mancat 4 ani din liceu , eram obsedata de el . L-am folosit zi de zi , noapte de noapte . Am mai folosit si mostra de fond de ten Bourjois in nuanta Vanille , nr 52 si ma declar mare fan , cu siguranta dupa ce termin ce am momentan voi cumpara acest produs , miroase excelent si acopera foarte bine. Am folosit si mostra de CC Cream de la Elmiplant - am iubit acest CC Cream inca de la prima aplicare , acopera foarte bine , hidrateaza , miroase fenomenal ,numai lucruri bune pot afirma , singura problema cu el este sensibilitatea ochiilor mei , nu inteleg de ce , poate ceva din compozitia sa ma face sa lacrimez continuu cand il utilizez, si asta ma supara enorm .
        Tot din categoria mostre / esantioane , am terminat si mini-size-ul de Lotiune Tonica Clarins ( 10ml ) , nu spun acum nimic pentru ca urmeaza un review .

        Primer marca Elf , cred ca il aveam de 2 luni jumatate , un produs bun, accesibil ca pret , si face exact ceea ce promit , ma gandesc acum ca ar trebuie sa ii fac si dansului un review , cu toate ca sunt convinsa ca stiti cum sta treaba cu el . 

             Iar ultimile doua produse din cosulet sunt Pudra Impala si gelul de dus Yves Rocher floare de lotus. Ambele sunt minunate , gelul de dus il folosesc cam din clasa a noua , a venit cu prima mea comanda la Yves Rocher , cu toate ca uneori il schimb cu diferite brand'uri , revin la el cu aceeasi placere de prima data .  Pudra Impala e preferata mea , nu folosesc altceva , este in nr . 2 , are un ambalaj bine structurat , vine cu un aplicator , are 12 g , un produs ce merita toti banutii . 



         Acestea sunt produsele pe care le-am terminat luna aceasta , daca va intereseaza un anume produs , si ati vrea sa vedeti un review cu el lasati-mi un comentariu ,daca ati incercat CC Cream-ul de la Elmiplant va rog mult sa imi scrieti  parerea , sunt curioasa cum functioneaza pentru voi , deoarece eu am probleme cu el . Va pup si va doresc un weekend minunat si plin de zambete !

3 comentarii:

  1. Cc cream-ul de la Elmimplant nici nu stiam de el in schimb am folosit cel de la Nivea si exact la fel pateam si eu in timpul aplicari daca dadeam la ochii era jale lacrimam incontinu ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai consumat ceva produse, nu glumă.Eu nu sunt așa de harnică.Și eu am CC Cream-ul de la Elmiplant, insă nu am nici o problemă cu el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Posibil ca eu sa fiu sensibila , la o anumita componenta ! Imi pare rau , deoarece este foarte bun si isi face treaba minunat acest Cc cream de la ELMIPLANT , de obicei folosesc produse de la ei , gel de dus , crema dupa epilare -insa cu acesta nu am avut noroc ! Da , sunt harnicuta tare :) pupici

    RăspundețiȘtergere