vineri, 21 februarie 2014

Review scrub Yves Rocher


    


      Azi vreau sa va povestesc despre Gomajul de la Yves Rocher. L-am primit cadou cu Revista Femeia de luna aceasta . Sunt deja la a -patra-a  utilizare . Am reusit sa imi formez o parere strasnica despre acest produs . 





     
  











Descriere : 

 - gomaj cu extract din samburi de caisa 
 -ambalajul este vesel , imi place .
 -gramaj - 50 ml
 - produs pe baza de apa de hamamelis ( are efect tonic ,astringent si purifiant potrivit tenului mixt sau gras, amelioreaza cearcanele . ).
 -se utilizeaza de 2 ori pe saptamana prin masaj usor , evitand conturul ochilor ,apoi se clateste bine.
-nu specifica timpul necesar , insa eu o tin cca. 10 minute .

 Impresiile mele :

- imi place mirosul ( a caise coapte )
- este un scrub mediu , nici prea delicat insa nici prea agresiv , exact cum imi place mie .
- dupa indepartare tenul ramane curat , improspatat - senzatie este placuta si dureaza .
- are o putere mare de matifiere , cu asta ma cucerit inca de la prima utilizare .
- pretul este piperat pentru mine , 25.00 Ron 
- nu sunt adepta acestui gen de produs , deoarece necesita timp , cum eu am o problema cu timpul nu as investi - imi place efectul , senzatia dupa dar tot acest rasfat dureaza in jur de 25 de minute ( reusesc doar in weekend sa profit , din aceasta cauza nu as da acei banutii pe el ). 


  
Voi ati incercat acest produs ?  Recunosc este al doilea produs marca Yves Rocher incercat pana acum , mai folosesc de la ei gelul de dus cu floare de Lotus ! Ce parere aveti despre acest gomaj ? Astept raspunsurile voastre . Va pup si va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua .






5 comentarii:

  1. Nu am încercat gomajul, am mai citit păreri despre el și fetele erau mulțumite.Eu mi-aș dori un gomaj pe care să îl simt că își face treab și curăță.Cam puțin produs pentru prețul acela.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu obisnuiam sa folosesc bomajurile,scrub-urile cand si cand foarte rar din cauza timpului,insa acum il folosesc in timp ce fac baie,si le folosesc constant de 2 ori pe saptaman,iar rezultatele sunt pe masura ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare interesant, dar nu ai mai facut o data acest review ?
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu Lore - am scris ceva despre el cand am luat revista - Acesta a venit cadou la revista Femeia din Februarie ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu lam incercat dar sincer am nevoie de unul bun care sa curete si sa exfolieze asa cum trebuie ..

    RăspundețiȘtergere