miercuri, 26 martie 2014

Bucuria de a fi client Nivea




            Dragile mele azi vreau sa va impartasesc experienta mea cu produsele Nivea . In primul rand trebuie sa va spun cateva lucruri esentiale despre acest Brand iconic .
           
            Nivea este un brand global de produse de ingrijire a pielii si a corpului , detinut de Compania Germana Beiersdorf . Compania a fost fondata in anul 1882 de catre farmacistul Carl Paul Beiersdorf . Numele de Nivea provine din cuvantul latin   niveus / nivea / niveum - ce inseamna alba-ca-zapada . 
           
           Pe piata romaneasca produsele Nivea exista din anul 1906 , fiind importate din Germania . In 1932 Beiersdorf cumpara o unitate de fabricare a produselor cosmetice din Brasov iar in iulie  1950 , fabricile Chlorodont si Beiersdorf sunt comasate in intreprinderea Nivea . In septembrie 1999 s-a infiintat Beiersdorf Romania .
          
           Bunica mea a folosit aceste produse , mama mea le adora si dupa a venit randul meu, sa le folosesc si sa ma bucur de rezulatele lor ani la rand . Este o Traditie in familia mea ce se transmite din generatie in generatie . Acum ca am ajuns la varsta la care am o familie si cu ajutorul lui Dumnezeu va urma si un bebe , cu siguranta obiceiul se transmite mai departe . 

           Vreau sa va prezint pe scurt produsele pe care le detin in acest moment si de ce aleg in fiecare Luna Nivea . 




          In primul rand aleg un demachinat , deoarece demachierea este extrem de importanta si nu trebuie sa lipseasca din rutina voastra dragile mele , indiferent ca sunteti obosite sau nu aveti chef sau va este lene. Aici aveti  REVIEW , acest demachinat se regasesti si in produsele terminate in Luna Februarie AICI .  

     



        Un alt produs drag mie este Crema Nivea Expert Lift - am folosita pana la ultima 'suflare' a ei . O minunata crema de zi , foarte hidratanta si cremoasa . Pentru intretinea tenului este extraordinara .




       Un produs minune il reprezinta Crema Nivea Aqua Effect ,crema hidratanta de zi imbogatita cu Vitamina E si Hydra IQ ,contine SPF 15 protejeaza tenul impotriva efectelor nocive ale razelor solare si lupta impotriva imbatranirii premature. Revigoreaza tenul si ofera senzatia de prospetime datorita formulei usoare . O recomand cu mare drag .





         Un alt produs marca Nivea preferat de mine este Crema make-up starter , o folosesc de cateva luni bune si sunt mai mult decat multumita . Face exact ceea ce promite , machiajul este mai rezistent , pielea mai protejata iar tenul meu radiaza . Nu as putea sa o inlocuiesc cu nimic .



          BB Cream-ul Nivea numai de bine , l-am folosit si inca il folosesc cu mare placere , face 5 lucruri odata - uniformizeaza , acopera imperfectiunile , ofera luminizitate tenului , hidrateaza si protejeaza tenul - nu ai ce sa iti doresti mai mult de la un simplu BB Cream. Nu stiu ce m-as face fara el ,este nelipsit din ritualul meu zilnic. Am atasat si poze , pentru a intelege de ce il ador. 








      Blush-ul Nivea este un must-have , asa il consider eu ,de 6 luni il folosesc si nu ma plictisesc , isi face treaba corect, este foarte pigmentat , intr-o nuanta naturala ,am mai vorbit despre el si in alte articole , este nelipsit din Rubrica Favoritele Lunii .





        Cel mai recent produs Nivea intrat in rutina mea este mostra de  Crema Q10 plus anti-wrinkle . A venit odata cu Revista Femeia din aprilie . M-am documentat putin si am aflat ca lupta impotriva primelor riduri si semnelor de oboseala . Contine extract de Goji . Ne ajuta sa avem un ten luminos ca dupa un somn odihnitor . Imi place ce am aflat despre ea , sunt curioasa sa incep testare si mai ales sa merg sa imi achizitionez si full-size-ul . 

       Dragile mele aceasta este oaza mea de prospetime si bucurie marca Nivea .Ma bucur de fiecare produs in parte , tenul meu se simte excelent si toate aceste beneficii se vad dupa cateva zile de utilizare sau chiar imediat , iar atunci cand tenul tau radiaza de energie si totul pare ca vine din interior ca si cand nu folosesti nimic altceva iti este imposibil sa nu mergi in fiecare luna si sa achizitionezi Nivea.Va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua. Pupici .

5 comentarii:

  1. Foarte frumos,si eu folosesc produse tot de la Nivea si sunt foarte multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bun demachiantul, un ajutor de nadejde!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu iubesc produsele nivea datorita mamei mele ,pe care de cand o stiu le foloseste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer...de la Nivea, nu am testat decat sampon care nu mi s-a potrivit, si crema clasica pe care o foloseste si tatal meu dupa barbierit si care este foarte buna. Ma tenta si pe mine acum ceva timp crema make-up starter, dar am preferat alte produse. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc produsele Nivea de cand ma stiu,sunt foarte bune :D am preluat mostenirea de la mama :) am terminat si eu Crema Nivea Aqua Effect de zi,m-am impacat foarte bine cu ea si o sa o cumpar iar, poate am sa o cumpar si pe cea de noapte ca am folosit niste mostre si mi-se pare excelenta,hidrateaza foarte bine tenul...eu il am uscat-sensibil si e foarte pretentios :(
    Chiar sunt curioasa cum e Crema Q10 plus anti-wrinkle,inca nu am folosit-o :D
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere