sâmbătă, 26 aprilie 2014

Review Demachiant Purete Thermale 3 in 1 by Vichy







 
     Dragile mele azi vreau sa va povestesc despre experienta mea placuta alaturi de Vichy . Mai exact alaturi de , demachiantul Purete Thermale 3 in 1 . L-am primit in Cutia de Colectie in Luna Februarie si acum sa fiu sincera mare atentie nu a primit , din cauza faptului ca este mostra ( gramaj -30 ml ) , iar eu nu prea folosesc mostre in rutina de zi cu zi , doar atunci cand vreau sa testez acel produs in vederea achizitionarii .
 
     Situatia a facut ca eu sa plec in Concediu si sa intampin probleme cu spatiul de , depozitare din geamantan asa ca am venit cu modalitatea ingenioasa de a lua cu mine mostre si uite asa acest mini-size a intrat in rutina mea pe toata perioada concediului ! Nu am crezut ca o sa ajung sa il indragesc atat de mult , insa a fost o placere sa il folosesc si pe viitor ma gandesc sa imi fac o rezerva maricica de full-size-uri . Nu cred ca am mai folosit un demachiant atat de fin si delicat cu pielea tenului pana acum - in asa mod cum o face Purete . Il consider un produs special deoarece nu este chiar asa un simplu demachiant , nu . El este 3 in 1 , ce inseamna acest lucru ?!

     Purete Thermale , demachiant integral 3 in 1:

1. Lapte Demachiant
2. Lotiune Tonica
3.Demachiant pentru ochi

     Imbina un lapte , o lotiune si un demachiant pentru ochi intr-un singur produs  si  face / rezolva 3 lucruri odata , eu , personal il consider un produs perfect pentru pielea tenului meu .

    Vreau sa precizez ca textura acestui proudus m'a surprins inca de la inceput . De ce spun asta , pentru ca nu este cremos nici laptos , nici gros , nici prea lichid este mai degraba un lapte -gel , curge destul de usor insa nu se imprastie - este oarecum gelatinos ( foarte putin ) . La inceput mi se parea ciudat dar m-am obisnuit si imi place .

  O bila alba primeste pentru faptul ca nu irita ochii ( eu am o sensibilitate crescuta ) si pentru ca nu lasa senzatia de gras dupa aplicare . Demachiantul asigura toleranta optima , nu contine Parabeni iar formula sa hipoalergenica a fost testata pe pielea sensibila , sub control dermatologic si oftalmologic . Textura imbogatita cu Apa Termala Vichy  ce are rol de a calma si regenera pielea . Demachinatul Purete Thermale 3 in 1 este recomandat si purtatoarelor de lentile de contact .





  
    Intra repede in piele , eficienta mare in curatarea si catifelarea tenului . Dupa fiecare aplicare tenul ramane fin , moale si se poate observa prosmetimea / curatarea in profunzime data de produs .

    Elimina ultra- rapid machiajul , nu necesita insistenta . Usor de aplicat / folosit .

   Ingrediente : Water , Mineral Oil , Shea Butter - O alta bila alba o primeste pentru ca nu contine alcool . 



    Acest produs mi-a placut , a fost perfect pentru tenul meu sensibil si il recomand cu mare drag . Eu dupa aceasta experienta avantajoasa il voi recumpara cu mare drag .





   Dragile mele daca ati folosit acest Demachiant Purete Thermale 3 in 1 by Vichy m-as bucura sa imi scrieti parerile voastre . Sa aveti un weekend minunat si plin de zambete . Pupici

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru review :)
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alexandra , ma bucur ca iti este de folosesc review-ul ! pupici , am sa accesez imd pagina ta !

    RăspundețiȘtergere