joi, 17 aprilie 2014

Review Montagne Jeunesse (Dead sea face SPA)




   Dragile mele astazi  va povestesc despre un Brand foarte drag mine , MONTAGNE JEUNESSE , am facut cunostinta cu produsele lor in Luna Martie cand m-au impresionat cu un martisor pe masura , atat pentru mine cat si pentru sotul meu . Martisorul a constat in 2 masti de fata pentru sotul meu , 3 masti pentru mine si o cana cu brandul Montagne Jeunesse . Pe parcurs am dezvoltat colectia de masti , deoarece am ramas placut surprinsa de beneficiile lor .


   Prima in teste a fost Masca Tonica cu minerale de la Marea Moarta ( Face Spa ) , am si recumparat-o si despre ea am sa va detaliez in aceasta postare .

        Mastile pe care inca nu le-am folosit , asteapta cuminti . Dupa cum se vede , sotul meu este mai timid , a incercat doar Masca exfolianta de fata cu ginseng si struguri rosii - ( am reusit sa ii fac si cateva poze , curand , am sa postez si review-ul ).

    
                                        Aici am poza cu cele pe care le-am utilizat .


                           Masca Tonica de fata cu minerale de la Marea Moarta .






     Dupa 10 ore la job , ajung acasa foarte obosita , fara chef , tenul meu suporta consecintele ( oboseala , stres , tensiune , orice neplacere , suparare , durere ) - totul se reflecta asupra tenului si in aceasta situatie , trebuie sa luam masuri , eu am descoperit varianta cea mai buna . Cum ajung acasa , ma demachiez , imi curat bine fata si aplic masca - iar dupa o las , sa actioneze intre 10-15 minute , totodata ma relaxez si eu , ma asez confortabil in patut , inchid ochii si ma las purtata pana la Marea Moarta , cu ajutorul unei masti ( pare destul de banal , poate asa spuneti ) insa va contrazic , cu toata convingerea mea .
   
    O simpla masca rezolva tensiunea dupa o zi intreaga de munca , cele 15 minute in care te eliberezi de orice grija , gand , neplacere , pur si simplu te intinzi in pat si nu te mai gandesti la nimic , actioneaza imediat , fata de celelalte , aceasta are un efect racoritor , ca si cand plimbi un cub de gheata pe toata fata , ceea ce imi place teribil . Senzatia pe care ti-o dau minerale este benefica si revigoranta .

   Contine glicerina , apa pura , sare de mare , extract din alge , mentol .



   Dupa cele 10/ 15 minute , se da jos masca , si incepe practica ( trebuie sa masam 1 minut , pentru ca tonicul sa fie absorbit complet de piele ) - apoi clatim cu apa si uscam prin tamponare cu un prosop .  Un aspect important , ingredientele naturale pot provoca sensibilitate astfel sfatul meu este sa nu o uitati pe fata mai mult de 15 minute ( eu am experimentat si acest lucru , iar senzatie nu este tocmai neplacuta ci pielea se inroseste si senzatia aceea racoritoare devine destul de agresiva - ca si cand ai fata intr-un congelator , asa ca mare atentie la ceas ).

    Dupa utilizare , tenul radiaza de prospetime , este energizat in totalitate -  ii spuneam sotului meu ca aceasta masca este Energizant pentru fata , efectul se observa imediat , nu implica efort , usor de aplicat , iar pentru acele zile in care oboseala isi spune cuvantul pe tenul nostru salvarea este aceasta Masca - Clar ( pentru mine ).

   Beneficiezi la tine acasa de efectul SPA din saloanele specializate cu mai putin efort fizic / financiar !


    In poza de mai sus puteti vedea si cum arata aceasta masca si mai ales cum trebuie aplicata .Miroase incredibil de relaxant . Am folosit si Masca cu namol de la Marea Moarta si curand revin cu mai multe detalii .
  Dragile mele va pup , va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua si daca ati incercat si voi produsele Montagne Jeunesse astept cu mare drag si nerabdare parerile voastre intr-un comentariu .

Un comentariu:

  1. Am inceput sa le vad tot mai des in Carrefour, Auchan incat cred ca voi testa si eu una cat de curand. Pupici <3

    RăspundețiȘtergere