miercuri, 23 aprilie 2014

The one by Oriflame ( placerea suprema )








 
      Dragile mele azi vreau sa va povestesc despre Brand-ul Oriflame , in special despre noua Paleta lansata si anume The One . Cu siguranta ati auzit / vazut despre ce este vorba , despre produsele minunate ambalate frumos ce asteapta cuminti sa fie testate , unele dintre voi le-ati incercat , altele asteapta cu nerabdare sa o faca ( sunt in aceeasi categorie si eu ) .Pe 16 aprilie Oriflame a fost gazda evenimentului de lansare a noului brand de machiaj The One . Andreea Raicu , imaginea acestui brand in Romania a fost prezenta la eveniment alaturi de Mihai Calin maestrul de ceremonii , totul a iesit extraordinar , daca sunteti curioase o sa atasez aici si link-ul unde puteti gasi mai multe poze : Evenimentul de lansare in Imagini !
    
    

   



     Am urmarit cu mare interes postarile altor bloggarite in legatura cu produsele The One , parerile sunt bune , rezultatele satisfacatoare insa atunci cand vorbim despre produse cosmetice totul difera de la o persoana la alta , asa ca pana nu voi testa aceste produse nu pot decat sa tanjesc dupa ele .  Iar gama este superba , totul arata minunat se poate vedea cu usurinta munca depusa , efortul pentru ca aceasta linie sa fie perfecta .                                     Felicitarile si aprecierea mea echipei Oriflame .





    Avand ca inspiratie modul nostru de viata , The One ne pune la dispozitie cele mai noi tendinte in moda si frumusete din toata lumea. Prin intermediul celor 3 game care bifeaza toate cerintele noastre in materie de frumusete :  1. Mega - Impact , 2. Frumusete de zi cu zi , 3. Ultra - Rezistenta , vom descoperi cat de usor este sa ne  imbunatatim look-ul indiferent de ocazie .  Suna atat de bine si pe mine ma fascineaza si ma face extrem de curioasa .


   
      Cei de la Oriflame lanseaza o invitatie tuturor Bloggaritelor si anume , ne ofera sansa sa testam produsele Brand-ului The One , daca v-am facut curioase atunci va invit si eu cu mare drag sa accesati link-ul :
THE ONE .





    Imi doresc sa primesc noul Brand de machiaj Oriflame pentru a testa calitatea , vreau sa ma convinga si practic de eficienta lor si in primul rand vreau sa imi formez un kit de machiaj de suflet , care sa imi satisfaca nevoile tenului meu si sa ma completeze . Imi place sentimentul acela de satisfactie cand imi gasesc produsele compatibile situlul meu de viata cand agitat cand linistit - Se intampla de multe ori sa ma trezesc fara niciun plan si in cateva minute am agenda full , dragile mele sunt femeie si nu pot iesi din casa oricum , indiferent de situatie produsele de make-up sunt cele mai bune prietene , telefonul se intampla des sa il uit pe noptiera insa rujul sau pudra niciodata . Daca le iau pe rand Gama Frumusete de zi cu zi ma ajuta la job si el este tot de zi cu zi . Cu Gama Mega Impact voi face senzatie ori de cate ori ies in club / terasa / restaurant - fiindca acum este sezonul iesirilor . Iar Gama Ultra Rezistenta este TOT ce isi poate dori o femeie - un machiaj rezistent ofera incredere , te simti stapana pe situatie fara ganduri de genul : Oare am mascara intins?  Rujul este pe buze sau pe dinti ?! Nu vreau sa ma simt asa , vreau profesionalism si The One asta promite .

   M-as bucura sa pot lua parte la aceasta Campanie . Inca odata le multumesc celor de la ORIFLAME ROMANIA pentru aceasta oportunitate , intotdeauna alaturi de noi . 


2 comentarii:

  1. Multa reclama in jurul acestor produse. Chiar sunt curioasa sa aflu cat de bune sunt. Cand le testezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Teocleo , saptamana viitoare le voi primi ! Si voi incepe testarea ! Si eu sunt extrem de curioasa in legatura cu ele !! :*

    RăspundețiȘtergere