marți, 15 aprilie 2014

Trash it




       Dragile mele azi vreau sa va povestesc despre anumite produse ce mie personal mi-au cauzat probleme . Nu ma incanta realizarea unui astfel de articol , insa daca trebuie , Trebuie ! 



          Vorbim in primul rand despre 4 produse destinate ingrijirii parului . Avem aici nu neaparat produse problema cat am descoperit produse ce nu fac nimic , pur si simplu iti pierzi timpul aplicandu-le , apoi iti dau sperante ca fac si ca dreg , insa nu se intampla nimic si incarci aiurea parul cu tot felul de suplimente , asa am patit cu Tratamentul Avon by Advance Tehniques , la inceput aveam impresia ca functioneza , dupa ca nu face absolut nimic , am inceput sa il folosesc doar pentru varfuri si la fel imi dadea senzatia ca lucreaza acolo , ca se vede ceva insa nu face nimic pentru mine . Vine intr-o cantitate de 30 ml , trebuie folosit in cantitati mici , mici ( cam 2 picaturi ) altfel riscati ca parul dumneavoastra sa fie slinos si pleoastit imediat dupa spalare . Il am de ceva timp si ma tot chinuiam sa il consum insa nu mai pot sa traiesc cu acea senzatie dupa si m-am hotarat sa il dau mai departe , dupa cum se vede in poza mai am un sfert ( ceea ce inseamna foarte mult produs ) . 
       
       Urmatorul produs pe care am dat banii degeaba este Spray-ul de ingrijire ( repara & ingrijeste ) de la Schauma , si acest produs la inceput parea foarte promitator , spun ei in acea descriere ca parul este reparat in profunzime si ca ii da stralucire , contine unt de shea  si extract din Nuca de Cocos ( miroase intr'adevar super bine ) dar eu nu vreau parfum ..ce ma deranja inca de cand l-am luat este faptul ca se aplica pe parul uscat cu un prosop ( asa il distribuim pe toata suprafata ) , nu clatim si mai spun ei ca protejeaza impotriva inghetului ( tare motivata am fost de treaba asta cand l-am cumparat ) , eu l-am achizitionat la inceputul ierni . Vine intr-o cantitate de 200 ml si desi il am de cateva luni bune in colectia mea am reusit sa folosesc doar un sfert . Nu il recomand , din cauza metodei sale de utilizare , este complicat sa il aplici , si daca cumva iti scapa mai mult decat doza normala atunci parul ramane albicios si lipicios ! Nu stiu cum sa fac cu el si cui sa il dau ( sa nu ma injure ) . 
     
     Samponul Avon by Advance Tehniques , cantitate ( 250 ml ) despre acest produs pot spune ca mi-a produs o multime de probleme ( nu stiu ce se intampla cu mine insa nu prea mai pot folosi produse Avon ) , acest Sampon  fost utilizat impreuna cu balsamul Swiss O.PAR tot cu ulei de argan in compozitie , o perioada l-am tolerat , chiar am observat o stralucire in par si foarte putin volum dupa folosire , insa in prezent fac o cultura de matreata dupa spalare extraordinara ( chiar si coji ) ma si mananca teribil , dupa ce ma scarpin bine , sub unghie se vede un strat frumos alb de matreata - asa ceva este inacceptabil , nu se poate ca un produs sa aiba astfel de rezulate , cu parere de rau nu il voi mai cumpara si nu il recomand nimanui  . Nu costa mult dar de ce sa arunc banutii pe fereastra ?!  Asa ca Samponul Avon este demn de marca Trash It !

    Balsamul Swiss O.PAR  este un balsam  de par nul - si cu el si fara el acelasi efect ( nu il simti decat la aplicare , parul este putin matasos ) dupa ce usuci parul nimic , nici volum , nici stralucire , nici una nici alta , nici aia nici ailalta ! Imi amintesc ca v-am spus despre el ceva lucruri de bine in trecut , asta pentru ca eu prima data l-am folosit intr-un concediu , uitasem sa imi iau eu balsamul si am apelat la soacra mea , ea il avea pe acesta , concediu a fost la munte . Am stat eu si m-am gandit de ce atunci era ok si acum e dezastruos , posibil de la aerul de munte ( am mai auzit treburi de genul ) . M-am chinuit sa il termin insa nu mai pot sa ma chinui singura , asa ca de ultimile 2 utilizari am scapat !  

    Cam atat despre produsele pentru ingrijirea parului , acum trec la urmatoarele , mai am 3 produse diverse , pentru ingrijire cu care la fel , am intampinat ceva probleme ! 




       Spray-ul de corp cu grapefruit si bambus Alverde ( 100 ml ), ce sa spun , nu ma deranjeaza ceva anume sau ca nu isi face treaba lui de spray pentru corp ! Doar ca l-am achizitionat vara trecuta ( fiind foarte cald ) aveam nevoie de ceva racoritor si chiar a functionat pentru mine , numai ca de ceva ( mult ) timp nu mai tolerez atat de bine miros de grapefruit si atunci nu il mai pot folosi , din acest motiv trebuie sa il dau mai departe . 

    Din nou gasim marca Avon , v-am spus se intampla ceva , nu mai pot utiliza marca Avon , si cand ma gandesc ca saptamana trecuta am plasat o noua comanda , ma ia plansul . Parca ar pune in toate produsele aceleasi ingrediende . Gelul de dus  Be Radiant , foarte incantata sunt / am fost de miros  , textura sa groasa -lichida , am folosit mai mult de jumatate din el insa fiind sensibila ( de cand ma stiu ) in zona intima , acest gel de dus mi-a provocat ceva mancarimi , o stare de nervozitate ( din cauza mancarimi ) am fost nevoita sa merg la farmacie si sa iau cateva pliculete de Rosa ! Intr-un final mancarimea a disparut , totul a revenit la normal . In concluzie eu nu voi mai folosi gelurile de dus by Avon ! Si nu am capatat mancarimile de la un alt produs ( deoarece singurul gel de dus folosit in acea perioada a fost acesta ) , eu in acest moment nu mai am gel de dus - pe acesta l-am pasat sotului ( el pare ok ). Produs demn de marca Trash it !


   Ultimul produs este un gel exfoliant zilnic by Elmiplant , cantitate ( 150 ml ) , acest produs este unul bun , pentru mine a functionat perfect o perioada , de ce spun asta ( pentru ca la aplicare trebuie folosit o cantitate minora ) iar eu il am din octombrie anul trecut , il foloseam o data pe saptamana , canteodata uitam , sau intre timp am dobandit , cumparat alte produse de acest gen si mititelu a ramas uitat pe raftul din baie , cand l-am redescoperit si vroiam sa il termin ( pentru ca mai are cam pentru 4 utilizari ) am observat ceva ciudat , nu mai da aceleasi rezultate ca la inceput ( a pierdut din eficienta ) nu inteleg de ce , posibil ca fost deschis / inchis , inchis / deschis ! Si din acest motiv trebuie sa scap de el , dar eu repet , nu pentru ca este un produs prost ci doar ca a zacut mult timp si a pierdut din eficienta ( este inca bun ,de folosit , dar nu pentru mine ) . In rest , daca voi avea ocazia pe viitor cu siguranta il voi recumpara ! 


   Dragile mele aceasta a fost experienta mea placuta / neplacuta cu diverse produse de ingrijire , este primul articol de acest gen , eu m-as bucura sa fie si utimul , pentru ca nu m-as simti bine sa vorbesc despre produse ce imi provoaca probleme ( nici nu este placut sa intampini bucurii de genul acelei mancarimi ) .  Va doresc o zi minunata alaturi de cei dragi voua ! Pupici !

 

11 comentarii:

  1. Vreau eu uleiul de par AVON il adooor ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt multumita de tratamentul cu ulei de argan.Si samponul mi-a placut,singura chestie pe care am observat-o e ca dupa ce il foloseam parul mi se ingrasa mai repede,dar l-am folosit pe timp de vara,e posibil ca si acest lucru sa fi influentat.Imi pare rau ca ai avut o experienta neplacuta cu aceste produse,macar acum vei sti ce sa eviti!

    RăspundețiȘtergere
  3. LORE , L-AM DAT DEJA ! Daca stiam ti l-as fi trimis cu mare drag ! insa postarea aceasta e facut de 2 zile si abia azi am reusit sa o postez ! Ce rau imi pare ! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana si mie imi pare rau ca am intampinat aceasta situatie ! Ma bucur ca tie ti-a placut si rezultatele sunt ok! Vorba ta , acum stiu ce sa evit ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare dragute si interesante postarile tale. Te citesc de mult. Mi-a atras atentia ca ai spus ca folosesti acel de dus marca Avon pentru zona intima. Cea mai ...neadecvata alegere a femeilor este aceea ca folosesc acelasi gel de dus si pentru corp si pentru zona intima. Incearca sa folosesti produse speciale, cele de la Bella sunt foarte bune, Carefree deasemenea. Si cei de la avon au ceva insa e mai mult apa gelul lor intim. incearca sa le folosesti, poate nu vei mai avea probleme. Iti spun din proprie experienta. Gelurile de dus pentru corp si sapunurile obisnuite nu aduc decat probleme... Te pup, o seara frumoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna A. multumesc frumos pentru sfat ! O sa incerc si ce mi-ai sugerat tu , eu intr-un timp foloseam Avon si nu am manifestat nicio problema , cu timpul majoritatea produselor de la ei imi produc neplaceri - nu inteleg de ce asa insa am hotarat ca e mai bine sa stau departe de ele ! Multumesc din suflet pentru ca imi esti alaturi ! Te pup si iti doresc si tie o seara frumoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Suntem femei, trebuie sa ne fim alaturi si la bine si la rau ! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Uleiul ala de par de la Avon mi se pare inutil. La fel si chestia aia de la Schauma. Mai e keratina lichida de la Anian care parului meu nu-i face absolut nimic. Am mai avut un ulei de par cu argan si migdale, de la Alverde care imi ingrasa parul. Si crede-ma ca e grav. Mie nu mi se ingrasa parul, se usuca :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Aleksandra buna ! Imi pare rau sa citesc aceste intamplari ! Pacat ca ai intampinat asa probleme cu atatea produse ! Evita-le - eu cu alverde ma inteleg bine ! Keratina nu am incercat niciodata insa ma tenteaza :X . Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  10. Eh! Îmi place să le încerc pe toate. Majoritatea sunt experiențe plăcute dar na, mai dau si greș. Mi-am dat seama ca pentru par cel mai bun e uleiul de măsline. Aa, BB cream-ul de la Maybelline nu e bun de nimic. Se aplica numai cu pete, se aduna...

    RăspundețiȘtergere
  11. Aleksandra cum aplici uleiul de masline pe par ?? sub forma de masca in combinatie cu altceva sau asa pur si simplu uleiul simplu ? Chiar suna interesant si as vrea sa incerc si eu varianta aceasta :X Pupici

    RăspundețiȘtergere