joi, 8 mai 2014

Review Solutie micelara La Roche-Posay

         
           Azi vorbim despre solutiile micelare si mai exact despre brand-ul La Roche- Posay .

          O micela este un agregat de molecule surfactante - ( Surfactantii (sau mai precis tensidele) sunt folositi in industria cosmetica pe post de agenti de curatare ) - imprastiat intr-un lichid coloid. Lichidul coloid este format din substante dispersate la nivel microscopic si uniform prin alta substanţa.

          De curand am terminat un mini-size ( 30 ml ) by La Roche-Posay , mi-a placut . Miroase foarte bine , curata minunat ramasitele si acest produs contine ingrediente benefice tenului dupa cum urmeaza :

   Ingrediente :

La Roche Posay – Physiological Micellar Solution – Water, Hexylene Glycol, Poloxamer 184, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Citric Acid, Dihydrocholeth-30, Polyaminopropyl Biguanide, Fragrance -  (ingredient cu potential  iritant ) .

     


           Eu personal am folosit acest produs dupa demachiere , fiindca nu are o putere atat de mare de curatare , se descurca minunat cu ramasitele de fond de ten , fard pigmentat ( ce ramane dupa ce ai aplicat demachiantul ) si ruj .

           O bila alba primeste deoarece este o solutie micelara recomandata atat pentru ten cat si pentru ochi si buze .  Vreau sa precizez ca nu am intampinat probleme cu aceasta Solutie Micelara - a functionat bine pentru tenul meu si o recomand cu mare drag .





Acesta este review-ul meu pentru acest produs , spre sa va ajute . Daca ati folosit aceasta Solutie Micelara va rog mult sa imi lasati parerea voastra printr-un comentariu . Va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua si in special alaturi de familie . Pupici dulci pana data viitoare . 


 


2 comentarii:

  1. Sa stii ca aceasta si cu cea de la Bioderma cred ca sunt singurele micelare pe care inca nu le-am incercat... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea pe cea de la Bioderma nici eu nu am incercat-o si tare imi mai doresc , insa nu pot afirma ca am incercat prea mult ! Asta de la , La Roche-posay , cea de la Blanchette si cea de la Triodeluxe- Anian ! in rest nu am fost prea curioasa - doar ca pe seama celei de la Bioderma se face mare tam- tam si parca imi doresc sa o incerc doar din prea multa mediatizare ! Pupici

    RăspundețiȘtergere