marți, 24 iunie 2014

Review Gama Argan Plus by Farmec










      Dragile mele astazi vreau sa va povestesc despre noua Gama lansata de catre FARMEC.RO , anume Argan plus . Ce contine aceasta gama :

- sampon pentru parul fin , fara consistenta ( cu ulei de masline )
- sampon pentru parul deteriorat , greu de aranjat ( cu keratina )
- sampon pentru parul fragil si scalp sensibil ( cu jojoba )
- masca pentru parul devitalizat , fara stralucire ( cu ulei de masline )
- ulei hidratant pentru parul rebel , fara stralucire .

     Kit-ul meu , primit spre testare contine , Samponul pentru par fragil si scalp sensibil , Masca pentru par devitalizat , fara stalucire si Uleiul hidratant pentru par rebel , fara stralucire .

     Azi va scriu cu mare drag despre experienta alaturi de Sampon si Masca . Le-am pus la treaba din prima zi . De-a lungul timpului am , observat ca arganul este un ingredient minune pentru parul meu , fiindca , parul meu este dificil si cu multe pretentii . Am perioade bune si perioade extrem de urate , cand nu ma inteleg deloc cu el si atunci singurul produs ce il potoleste este arganul ( am spus-o si am sa o mai spun ). Iar aceasta Gama Argan plus este binevenita si asa ' pe sufletul meu ' .

     Samponul este adresat parului fragil si unui scalp sensibil , vine intr-o cantitate de 250 ml , are doua ingrediente minunate : 1. Uleiul de argan - cu un continut ridicat de Omega 6 , Omega 9 , polifenoli , acizi grasi si vitamine . 2. Uleiul extras din fructele Jojoba - ce are un efect emolient si hranitor asupra firului de par si contribuie la restabilirea echilibrului natural al scalpului .

      Masca este adresata parului devitalizat si fara stralucire , vine intr-o cantitate de 150 ml , pe langa Uleiul de Argan contine  si Ulei de Masline si Vitaminele A , E si B5 . Toate aceste beneficii inglobate intr-un singur produs - nu poate rezulta decat woww - deoarece actiunea lor combinata creste gradul de hidratare si previne pierderea apei din firul de par . Insa destul cu scrisul e timpul ca pozele sa ne arate adevaratele efecte / rezultate . Am realizat poze gen BEFORE & AFTER .

          BEFORE : 








       Asa arata parul & scalpul meu la trei zile dupa spalare , acum incepem tratamentul , in primul rand vom aplica Samponul Argan plus .





      - mirose foarte placut
      - nu face spuma in exces
      - este de culoare : galben .
      - ambalajul este din plastic ( chic )
      - nu incarca parul , o textura usoara / fluida
      - nu am avut reactii ciudate .
      - fiind pentru scalp sensibil , ma face sa il indragesc si mai tare , eu am probleme serioase cand vine vorba de produse noi . Scalpul meu le accepta mai greu si dupa orice aventura de a testa ceva nou , a doua-a zi prezentam mancarimi usoare insa deranjante , dar cu acest Samponul totul a fost bine .


                            MASCA :









- are un miros placut , dulce
- parul devine matasos
- se aplica pe toata lungimea parului , dupa spalare , pe parul umed
- ca timp de actionare , se lasa 5 min . , apoi se clateste parul cu apa din abundenta ( personal o las mai mult , putin 7,8 min . )
- imi place senzatia de par moale , extrem de fin
- are efect de rehidratare si de crestere a elasticitatii
- usor de aplicat , textura lejera .
- uleiul de argan in combinatie cu uleiul de masline fac minuni .
- rezultatele se vad imediat ( dupa uscarea parului ) , parul este matasos , staluceste ( radiaza , mai bine zis ) , daca folosesti aceasta Gama Argan plus intocmai cum este precizat , pot garanta ca ai rezultate de Salon .


                           AFTER  : ( poze dupa spalare si uscare , la 2 ore )







      Parul este matasos , extraordinar de fin ( imi aluneca printre degete ) , miroase placut , are volum , este hidratat , descurcat , in cateva cuvinte : Pus la punct !

      Sunt incantata si multumita de rezultate , produsele imi plac si cu siguranta vor intra in rutina mea , ca noi preferate . Le recomand cu cel mai mare drag , daca si pe voi , parul nu va asculta . Daca v-am starnit curiozitate , aceste produse se gasesc pe  site , AICI , la preturi mai mult decat accesibile .

     Domnisoara Christine va ureaza o seara excelenta alaturi de familie si nu uitati dragile mele sa , zambiti , va pup !

28 de comentarii:

  1. interesant...am vazut mai peste tot review-uri bune :-? poate dupa ce mi se termina samponul actual, il voi incerca pe acesta. pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos acest review, ce par frumos ai, si strălucitor, chiar m-ai facut curioasa de aceste produse, pupiciii

    RăspundețiȘtergere
  3. Ghizdavu iuliana simona;mi-a placut tot ,produsele ,descrierea lor ,faptul ca ai postat poze cand le-ai folosit ,imi pare bine ca te-am descoperit ,voi citi de acum postarile tale ,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar e multtt maii luminos,m-ai lucios ,chiar merita incercat :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Iuliana Simona , ma bucur foarte mult ca ti-a placut acest review ! Te pup si iti multumesc pentru cuvintele frumoase :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar mai facut curioasa sa le incerc si eu :)
    multumim pentru review! :-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Banuiesc ca ai folosit si Uleiul hidratant pentru par rebel , fara stralucire..nu l-ai mai mentionat..parul arata superb..si inainte arata foarte bine,se vede ca ai un par frumos si sanatos dar dupa are o stralucire aparte.E indreptat cu placa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos acest review, si ma bucur ca ne imartasesti cu noi ai un par frumos si strălucitor, chiar m-ai facut curioasa de aceste produse,o sa le incerc si eu :)
    multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Anca , nu am folosit uleiul hidratant ! Multumesc frumos pentru cuvintele tale minunate , ce m-au bucurat enorm ! Nu este indreptat cu placa scumpa mea ! Asa este parul meu ! :* pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Se vede diferenţa! Mă bucur că ţi-au priit!
    Poate o să încerc şi eu pe viitor.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Annie , ma bucur ca iti place !
      Farmec este un brand ce nu trebuie ocolit !
      :*

      Ștergere
  11. Foarte frumos articol, imi place ca ai postat poze. O sa le incerc si eu produsele cu Ulei de Argan de la Farmec. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erika , ti le recomand , au variante pentru toate tipurile de par ! Iar daca vorbim de calitate , garantat o sa iti placa !
      Multumesc pentru aprecieri :)

      Ștergere
  12. Arata foarte bine. Dar eu am o alta problema cu parul meu. In crestetul capului nu se usuca niciodata bine. Ramane asa o zona unde oricat as insista cu uscatorul nu vrea, si ramane cumva asa ca si cum e imbacsit si nu ar fi fost spalat. Nu stiu ce sa mai folosesc sau ce sa ii mai fac. Ma poti ajuta cu un sfat te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea , Andreea , incearca masca si samponul regenerant de la Farmec , gama Gerovital - cred ca o sa functioneze pentru problema ta !

      Ștergere
  13. Buna,imi place foarte mult acest review.Crezi ca acest sampon ar putea fi bun si pentru parul gras?:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna,imi place foarte mult acest review.Crezi ca acest sampon ar putea fi bun si pentru parul gras?:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai ales vara parul se ingrasa repede :( si eu caut o solutie pentru par gras :(

      Ștergere
    2. ceva pentru cresterea parului repe va rog cine stie :* ?

      Ștergere
  15. ceva pt cresterea parului repede cine stie va rog ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Am incercat uleiul si imi oja e mult ! Tocmai ce am facut un review despre el ! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere