joi, 5 iunie 2014

Review Vichy Liftactiv Advanced Filler



         Astazi scriu despre Vichy , unul din brand-urile mele preferate . Am testat de la ei o mostra de Liftactiv Advanced Filler  - crema antirid  face parte din ultima generatie de ingrijire antirid , fiind atat de eficienta incat corecteaza si cele mai rezistente riduri : cele verticale .

        Vichy Liftactiv Advanced Filler combina doua ingrediente minune , si anume : Retinol pur ( 0.2% ) pentru un efect de netezire la suprafata pielii si LR 2412 ( 2% ) pentru efectul de umplere biologica in profunzime . Pe langa aceste doua componente active crema mai contine : glicerina , acid hialuronic si apa termala Vichy - ajuta la hidratare .




       
        Eu nu pot spune ca am o problema prea mare cu ridurile , mai exact am ceva ridulete fine , abia se pot sesiza , insa am testat cu mare placere mostra de 5ml , pare mica insa este nevoie doar de o bobita pentru aplicare - si doar in locurile ce necesita actionarea ei . Personal am folosit-o in zona gatului si a fruntii .




          Impresiile mele ( personale ) .

- textura fina

- se absoarbe rapid

- placuta la aplicare

- miros acceptabil si rezistent

- dupa 7 zile de utilizare am observat doar pe frunte o mica ameliorare , pe gand ridurile sunt puternice si necesita o perioada mai indelungata de folosire a produsului , dar pe frunte chiar se vad mici progrese .

- crema nu contine factor de protectie astfel eu va sfatuiesc sa aplicati imediat dupa utilizare un fond de ten sau crema corectoare cu factor de protectie .

- eu am fost multumita de acele mici imbunatatiri si ma gandesc pe viitor sa achizitionez produsul full-size !







       Dragile mele ce parere aveti despre inovatia Vichy ? Ati testat acest produs ? Pupici si o zi cat mai frumoasa , placut si plina de zambete .

5 comentarii:

  1. Si eu am testat-o, are un miros placut, parfumat, imi place mult, se consuma greu, datorita faptului ca aplici putin si se absoarbe bine. LA muine fiind tenul gras, dupa ceva timp deja imi luceste fata, dar nu e pbl acest aspect, ea nefiind o crema pt tenul gras. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela ma bucur ca ti-a placut ! Si mie imi place cum miroase , este o crema usoara si chiar da rezultate - te pup ! Inca persista problema la postatul comentariilor , la tine ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da :(
      Previzualizaţi

      Editaţi Mere Verzi spunea...
      Data trecuta da... sa vad acum :D

      6 iunie 2014, 11:16

      Dovediţi că nu sunteţi un robot
      Imagine de verificare reCAPTCHA
      Introduceți textul: Obţineţi un nou cod captcha Obţineţi un cod captcha audio Ajutor


      Ștergere
  3. Si eu am testat-o , dar spre rusinea mea , nu prea am timp zi de zi... Insa din tot acel "kit de testare " , mi-a placut foarte mult fondul de ten... E exact ce caut si am inteles ca este cca 75 lei... Are si factor de protectie , deci pe mine m-a convins ca isi merita banii . ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Lavinia Fondul de ten de la Vichy ( ma refer la toate ) sunt exceptionale ! Isi merita fiecare banut ! :* te pup !

    RăspundețiȘtergere