vineri, 4 iulie 2014

Povestea Trandafirului ( primit )




   






              Dragile mele ieri v-am aratat pe Facebook , aceasta poza , acum vreau sa va povestesc putin despre '' intalnirea noastra '' si ce vom face noi amandoua .

             In urma cu ceva timp , am primit un e-mail ciudat din partea dragei mele , Madalina Ivan , reprezentanta Firmei Pastel - daca nu stiti despre ce este vorba am sa atasez link-ul catre site-ul lor :     PASTEL.COM , pe site puteti afla mai multe despre ei . De curand au inceput o Campania extraordinara , mie personal mi se pare frumoasa si sensibila . Campanie dezvoltata de Brand-ul Silan pentru a marca relansarea Silan Classic . Pe scurt noul Silan Classic ofera pana la 8 saptamani de prospetime .



             Mai multe informatii despre aceasta Campanie gasiti aici : #8saptamanideprospetime , este un concurs amuzant , vesel si dedicat special bloggerilor sau jurnalistilor . Ce presupune acest concurs :

- participantii primesc o floare , la inceput nu stii la ce sa te astepti pentru ca denumirea florii este secreta , atunci cand o primesti vei vedea despre ce este vorba

- durata acestui concurs este de 8 saptamani  ( 1 iulie - 26 august ) .

- pe toata aceasta perioada , TU trebuie sa ai grija de Floricica , si in fiecare saptamana sa arati printr-un articol in ce stadiu / cum a evoluat planta . Scopul este sa o mentii in viata , cat mai frumoasa si cat mai sanatoasa .

- la finalul acestui concurs , planta ramane in posesia ta .

- dar , asta nu e tot , la finalul concursului , cei ce reusesc sa mentina / creasca planta vor intra in tragerea la sorti pentru un premiu foarte special ( o vaza personalizata , pictata manual si semnata de autorul ei ) , ceea ce mi se pare extraordinar . Este un premiu special , imposibil sa nu ti-l doresti .

- sunt 8 premii ( vaze ) , iti poti alege modelul daca te numeri printre castigatori .






       Plantuta a venit intr-o punga mare de cadou de culoare Portocalie , ohh , atat de dulce . Eu sunt genul de persoana , foarte atenta la detalii ( consider ca acestea fac diferenta ) . 











     Dragile mele , aceasta este povestea Trandafirului misterios , ma bucur sa iau parte la aceasta Campanie , pentru mine este o provocare , sper din tot sufletul ca intre mine si Rose ( asa se numeste ) sa mearga totul perfect !

                                Va pup si va doresc o seara minunata alaturi de familie !

          

6 comentarii:

  1. GHIZDAVU IULIANA SIMONA; mi-a placut mult tot ce ai povestit un concurs frumos ,interesant iar trandafirii zici ca nu sunt adevarati asa de perfecti sunt,te pup si eu si iti doresc tot ce este mai bine pentru tine si familia ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguut, foarte frumoasa floricicaaa, seamana cu tineee♥♥♥gingasa si frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Barbieru4 iulie 2014 la 11:09

    E superba floarea! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Trandafirul e minunat,sunt sigura ca vei avea grija de el <3 iar in final vei fi castigatoare :-*
    Te pup draga mea si sunt bucuroasa ca particip la aceasat Campanie :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  5. E superba floricica sperm sa arate la fel de bine si la sfarsit .

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasă floarea și ingenioasă ideea concursului. :) Sper să reușești să o ții în viață. :)

    RăspundețiȘtergere