miercuri, 2 iulie 2014

Review Gama Apidermin Lejer by Complex Apicol



      

          Dragile mele azi va scriu despre noua Gama Apidermin Lejer de la Complex Apicol . Dupa cum ati vazut pe Facebook , am primit spre testare aceasta Gama si dupa cateva saptamani mi-am format o parere despre aceste produse , pe care vreau sa o impartasesc cu voi !

     Gama Apidermin Lejer contine :

- Lapte demachiant lejer
- Lotiune tonica hidratanta
- Crema lejera hidratanta de zi
- Crema lejera regeneratoare de noapte

   


         Complex Apicol = Asociatia Crescatorilor de albine din Romania . Cu siguranta ati citit , auzit despre acest Brand . Totodata vorbim despre ingrediente active de origine naturala pentru un Ten Fericit , acesta fiind si motto-ul acestei Game ( Tenul Fericit ) .

          Cand scriu ingrediente active de origine naturala , ma refer la : Laptisor de matca , Vitamina A , Unt de cacao , Extract de ceai verde , Ulei de samburi de caise si Vitamina E . Deja cred ca v-am starnit curiozitatea .

                               CREMA LEJERA HIDRATANTA DE ZI APIDERMIN LEJER




     Incep cu Crema lejera hidratanta de zi , acest produs se adreseaza tenurilor normale sau mixte , hidrateaza si hraneste pielea . Ma bucura faptul ca are Factor de protectie solara 15 , deoarece e sezonul cand aproape in fiecare weekend sunt pe , plaja si chiar am nevoie de o astfel de crema pentru tenul meu , chiar Duminica trecuta am mers putin la plaja si am aplicat-o in combinatie cu Fondul de ten de la Oriflame din gama The One ( are SPF 20 ) si tenul meu a fost protejat corespunzator .

     Crema nu contine parabeni , parafine si nici coloranti , o mare bila alba . Miroase foarte bine , a miere de albine , fagure , extrem de placuta si nu este deloc vulgara , se simte ca o briza . Contine Untul de cacao ce este o substanta miraculoasa pentru pielea tenului deoarece o calmeaza si o hraneste in profunzime . Un alt beneficiu al untului de cacao este faptul ca stimuleaza productia de colagen si grabeste vindecarea tesuturilor pielii . Crema lejera hidratanta de zi contine Laptisor de matca si Vitamina E , vreau sa precizez ca Laptisorul de matca este singura substanta naturala capabila sa stimuleze regenerarea celulara . Vindeca , hidrateaza si are rolul de imbunatati starea de sanatate a pielii . De altfel laptisorul de matca este prezent in toate produsele Gamei Apidermin Lejer .

   Am precizat mai sus si Vitamina E , despre acest ingredient se spune ca este un antioxidant ce protejeaza si repara pielea fiind practic compusa din acizi grasi cu diferite proprietati antioxidante . lupta impotriva razelor ultraviolete . Iar eu weekend-ul trecut am testat acest aspect , pe fata am aplicat crema cu SPF 15 plus fondul de ten cu SPF 20 iar pentru corp am optat pentru uleiul de masline , seara tenul meu era intr-o stare perfecta iar anumite portiuni din corp ( in special spatele ) erau de culoare rosii si fierbinti la maxim ( asta inseamna ca uleiul de masline nu a fost suficient de protector !



        Mie , personal imi place crema , singurul aspect care imi displace este faptul ca atunci cand o aplici trebuie sa insisti putin pana se absoarbe dar efectul este unul placut si de durata , eu am tenul normal cu tendinte spre mixt si genul acesta de produs ma avantajeaza . Asadar o recomand in special pentru amatoarele de stat la plaja cu orele . Pe SITE o gasiti la pretul de 13 Ron , vine intr-o cantitate de 50 ml .


                             CREMA LEJERA REGENERANTA DE NOAPTE APIDERMIN LEJER




      Apidermin lejer crema regeneranta de noapte este adresata tenurilor normale sau mixte , stimuleaza regenerarea celulelor pielii pe timpul noptii . Imbogatita cu un complex regenerant in care se pune accentul pe Laptisorul de matca ( produsul miraculos din stup ) , Uleiul de samburi de caise si Vitamina A . Sa le luam pe rand : Uleiul de samburi de caise - este bogat in Vitamina A si E , astfel ofera elasticitate si suplete pielii , acest ulei are o structura fluida si blanda iar Vitamina A - ajuta pielea sa isi recapete forma initiala , stimuland produsctia de colagen si elastina . Aceasta substanta hidrateaza pielea tenului fara sa o incarce .

       Cum am testat eu acest aspect ? Inainte de culcare am incalzita putina apa si am stat cu tenul la '' abur '' cum se spune , dupa am inceput sa scot punctele negre , cele de grasime ( punctele albe ) , ceva cosulele ce erau pe acolo , le-am deranjat iar la final toate v-ati dat seama cam cum arata tenul meu : Ca racul ( rosu si plin de umflaturi in zonele deranjate de unghiutele mele ) , de obicei cand urmam acest ritual aplicam la final o crema hidratanta si a doua a zi , dimineata se observa ca nu mai aveam umflaturile insa nimic mai mult , in schimb de aceasta data am folosit crema apidermin lejer regeneranta si in dimineata urmatoare mare mi-a fost surpriza sa vad tenul meu proaspat , fara urmele macelului , adio umflaturi , buburuze , cicatrice , a functionat exact in modul pentru care este ea destinata - sa regenereze .

         Vine intr-o cantitate de 50 ml , pe SITE o puteti gasi la pretul de 14 Ron . Usor de folosit , cu miros placut , nici prea vulgar insa nici prea usor , exact cat este necesar . Se absoarbe bine in piele si rezultatul se vede imediat , dimineata iti este drag de tenul tau - aspectul este unul sanatos si regenerat . Imi place teribil demult , de cand am primit-o nu a parasit noptiera din , dormitor si nu cred ca o va face prea curand , deoarece  la aplicare trebuie folosit putin produs .


                                   LAPTE DEMACHIANT LEJER APIDERMIN LEJER 




          Laptele demachiant Apidermin lejer este special conceput pentru tenurile normale sau mixte ( defapt nu trebuie sa mai precizez mereu , fiinda Gama Apidermin Lejer este adresata tenurilor normale sau mixte ) , acest produs indeparteaza delicat si eficient machiajul . Textura imbogatita cu Vitamina A si E si Unt de cacao plus Laptisor de matca - toate aceste ingrediente combinate ajuta la curatarea , hidratarea , hranirea si rasfatarea epidermei , totodata stimuleaza si regenerarea celulara iar pielea tenului se mentine hidratata un timp indelungat . Se poate folosi cu succes si pentru demachierea ochilor insa eu nu am utilizat acest produs pe acea zona deoarece am deja bifazicul de la Nivea si nu mi-am dorit sa il inlocuiesc .

      Produsul este testat dermatologic , ma bucur atunci cand citesc pe ambalaj   '' PRODUS IN ROMANIA '' chiar ma simt mandra de acest lucru . Vine intr-o cantitate de 150 ml , pe SITE il gasit la pretul de 11,16 Ron , un pret bun . Imi place textura sa - chiar este lejera , nici prea fluida dar nici solida , potrivita , este de culoare galben pal , usor de folosit , miros extrem de placut . Nu contine parabeni , parafine sau coloranti , ca toata Gama de altfel . Se utilizeaza foarte putin produs la o demachiere , isi face treaba bine , curata in profunzime si senzatia de dupa este mai mult decat placuta . Eu , m-am indragostit de mirosul produselor din aceasta Gama .



                       LOTIUNE TONICA HIDRATANTA APIDERMIN LEJER



       Lotiunea Tonica Apidermin Lejer este destinata tot tenurilor normale sau mixte , este foarte hidratanta , tonifica pielea tenului in profunzime . Pe langa Laptisorul de matca contine Extractul de frunze de ceai verde - ce este un puternic tonifiant , antiinflamator si astringent . Datorita concentratiei mari de polifenoli , ceaiul verde este un concentrat din antioxidanti ce lupta impotriva imbatranirii . Toate beneficiile ceaiului verde se regasesc in Lotiunea Tonica Apidermin Lejer .

       Ce am patit eu cu acest produs , pe langa faptul ca miroase extraordinar si curata ce mai ramane din urma demachiantului are un efect ciudatel pentru mine ( spun asta pentru ca daca il aplici intr-o cantitate putin mai mare , te frige putin , nu mult doar putin ) , eu nu stau sa masor cat curge pe discheta si uneori e mai mult decat trebuie se imbiba foarte bine discheta iar in acel moment pana este absorbit simti o senzatie de raceala apoi este fierbinte cateva secunde dupa pielea tenul absoarbe produsul si rezultatul este unul placut si bun .

      Am facut aceasta precizare deoarece nu vreau sa aveti surprize in momentul utilizarii acestui produs . In rest nu m-a deranjat cu nimic , il folosesc zilnic de cand l-am primit , sunt multumita de el , defapt sunt multumita de toata Gama Apidermin Lejer , pe SITE , il puteti gasi la pretul de 11,16 Ron , vine intr-o cantitate de 150 ml , destul pentru o Lotiune Tonica ( parere personala ) . Il recomand cu mare drag amatoarelor de produse , de acest gen . Eu nu am folosit mult timp nici lotiune micelara , nici lotiune tonica , dar dupa ce le-am descoperit nu ma mai pot desparti de ele , simt ca ritualul meu de , demachiere este incomplet daca sar peste un produs .


      Dragile mele , sper ca v-am potolit cu acest Review toate curiozitatile asupra Gamei Apidermin Lejer , parerea mea este extrem de sincera , asa cum v-am obisnuit de fiecare data . Cum am scris si mai sus , recomand cu mare drag aceste produse , pentru mie au functionat si cu siguranta daca sunt folosite intocmai cum este indicat pe ambalaj nu pot aparea surprize neplacute . Pupici





   

12 comentarii:

  1. superr,chiar mai facut curioasa de lotiunea tonica ,chiar am s.o incerc si eu ?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. este o descriere foarte bine expusa si utila este bine etalata despre aceste minunate produse,: apidermin lejer, crema lejera hidratanta de zi, crema lejera regeneranta de noapte, gama apidermin lejer, lapte demachiant lejer, lotiune tonoca hidratanta apidermin lejer, ten fericit cine le foloseste.

    RăspundețiȘtergere
  3. GHIZDAVU IULIANA SIMONA; o multime de produse de calitate ,multumim pentru prezentarea lor ,trebuie neaparat sa imi achizitionez si eu ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. Cremele ma intereseaza si pe mine :)
    Multumim de review! :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucy , draga mea ! Ma bucur ca ti-am stranit interesul ! Eu iti recomand cu mare drag toata Gama Apidermin Lejer ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Aurelia , scumpo sa stii , ca bine ai mai scris - Ten Fericit ! apidermin lejer chiar poate face tenul fericit daca Gama este folosita corect ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  7. Iuliana Simona , draga mea , ma bucur ca ti-a placut Review-ul meu ! Te pup si iti multumesc pentru cuvintele frumoase cu , care ma bucuri mereu . :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Lucica , draga mea , crema lejara regeneranta de noapte este extraordinara ! Efectul se vede a doua zi dimineata si este WOW ! Te pup , ma bucur ca ti-a placut review-ul meu !

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am auzit pana acum de aceste produse dar m'ai facut curioasa!:)

    http://roxanaciobanu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. si mie mi-au placut produsele - crema de noapte e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am auzit de aceste produse inainte de a se desfasura campaniile pentru testare, insa din toate produsele de aici cred ca as avea nevoie si m-ar tenta crema de noapte si lotiunea tonica :*
    Kisses!
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lotiunea tonica este o minune ! Odata ce o folosesti , imi este greu sa cred ca vei putea renunta la ea ! Minunata - crema de noapte regeneranta , este ok , face exact ce promite , singura problema a ei este ca se aplica greut si este si foarte grasa ! Insa rezultatele sunt ok !

      Ștergere