sâmbătă, 2 august 2014

Rasfatul buzelor





          Astazi va scriu despre un subiect delicios , despre rujuri si gloss-uri ! Rasfatul buzelor noastre . Nu am o colectie prea exagerata insa cele cateva produse pe care le am sunt preferate si le port cu mare drag . 

         Dupa cum se observa si in poza nu investesc foarte mult in gloss-uri , deoarece dragostea mare este pentru rujuri . In colectia mea nu se gasesc culori diferite , eu merg pe rosu si derivatele acestuia , insa de curand am o pasiune si cu rozul , in toate variantele sale . 

       In colectia mea predomina brand-ul L'Oreal , am patru rujuri , sunt multumita in mare parte de ele , insa cu cel roz nu prea am nimerit-o , este foarte pal . 







    De la stanga la dreapta : 

- L'Oreal Color Riche , nr. 382 , Flaming Fuchsia 

- L'Oreal Color Riche , nr. 115 , Rouge Corail 

- L'Oreal Caresse , nr. 403 , Hypnotic Red 

- L'Oreal Caresse , nr. 02 , Innocent Pink 


    In continuare am un alt Brand foarte drag mie , Flormar , momentan detin doar 3 rujuri de la ei , de la stanga la dreapta : 





- Flormar deluxe cashmere stylo , nr. DC28

- Flormar deluxe shine gloss stylo , nr. D45 ( gloss in forma de ruj )

- Flormar selection , nr. 40 


  Ultimile 4 rujuri sunt de la Avon , Lancome si Seventeen , descrierea incepe de la stranga la dreapta : 






 - Seventeen matte cu SPF 15 , nr. 09 

- Avon , nuanta Red Hot Lips 

- Seventeen matte , nr. 04 

 - Lancome Paris , nr. 310 , nuanta Rouge oriental mat . 


     Dupa cum am scris si la inceputul articolului , nu investesc in Gloss-uri , asa ca in colectia mea sunt doar 3 si un pout polish de la Sleek




- Farmasi , nr. 17 , nuanta Gleam Rouge ( mai mult un ruj lichid )

- Oriflame , The One , power shine , nuanta Trendy Berry 

- 2 gloss-uri de la Flormar , aceeasi nuanta , Long Wearing , nr. L421 

- Pout Polish de la Sleek , un roz de exceptie , iar despre rezistanta lui nu poat spune nimeni nimic , nu conteaza ca ai mancat , baut , rezista si a-doua-a zi ! Este super pigmentat incat demachiantul nu face fata , ramane o tenta de roz pe buze !Extraordinar produs . 



       Aceasta este colectia mea , am incercat sa nu achizitionez anumite nuante ce sunt complicate si necesita anumite ocazii . Culorile prezentate in acest articol , le port si zi de zi , insa si la ocazii speciale . Pentru mine faptul ca ma trezesc sanatoasa si pot merge la job , linistita inseamna o zi speciala ! 

      Ce nuante ati folosit ? Care este rujul vostru preferat ? 

19 comentarii:

  1. Ce colectiune frumoasa! Rujul meu preferat este o nuanta nude de la Dior sau glamourous red de la Maybelline :D

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea , de la Dior , nu mi-a picat nimic pe manute pana acum ! Iar de la Maybelline , am avut ceva tentative in trecut sa incerc insa nu a fost sa fie ! Acum ca m-ai facut curioasa , o sa caut ceva informatii despre Glamourous Red ! - este un '' red'' pe acolo si din aceasta cauza mi-a atras atentia :)

      Multumesc frumos pentru apreciere ! :*

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gazulic nu stiu ce s-a intamplat cu commentariul tau - zice ca l-am sters eu , insa nu este asa , pana lamuresc situatia , iti multumesc frumos ! Ma bucur ca esti fan Flormar , si eu le indragesc foarte mult . La Gloss-uri ce nuante ai ?

      Ștergere
  3. Frumoasă colecție! Pe majoritatea le ador cum arată!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Annie , multumesc frumos ! Ma bucur ca iti plac ! :)
      Nu ai incercat nimic din ce am prezentat aici ? :*

      Ștergere
  4. Si eu am un ruj Flormar , Pink Organza , o nuanta de roz spre rosu (de altfel singurul recent achizitionat , pentru ca eu sunt opusul tau in materie de rujuri , adica sunt cu gloss-urile ) ! :) Sunt multumita de el , rezista ceva timp pe buze ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si perioade in care aveam multe gloss-uri si 2 , 3 rujuri . Insa in timp mi-am schimbat preferintele !
      Pink Organza , suna bine ! O sa fac ceva cercetari sa vad despre ce nuanta e vorba :)

      Ștergere
  5. Preferatele mele sunt Maybelline, dar o sa retin cu cel de la Sleek!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Maybelline nu am avut nimic , tare curioasa m-ati facut si tu si Impresii ! - maine tot ajung prin B&B si Kendra ! -abia astept sa dau ochii cu aceste rujuri de la Mb.

      Ștergere
  6. Ce colecție frumoasă ai! Deși eu nu port rujuri roșii, ale tale îmi plac la nebunie... ai niște nuanțe superbe!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha , multumesc frumos !
      Eu te incurajez sa incerci , macar incerci si daca nu iti place sau nu te prinde ( insa nu cred ca nu te-ar prinde rosul ) poti renunta !
      :*

      Ștergere
  7. Frumoaas colectie, superbe nuantele.Eu nu am asa multe, am mai putine.Si mie imi place la nebunie rozul.:D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina , si mie imi place rozul , insa am anumite perioade ! Ce-i drept , rozul de la Sleek este unul din cele mai dragute din cate am avut eu pana acum ! :*

      Ștergere
  8. Ghizdavu iuliana simona; o gramada de rujuri frumoase ,recunosc am o slabiciune pentru ele desi nu am multe ,culorile care le prefer sunt rozul mai aprins ,mov deschis dar si rosul imi place acum folosesc foarte mult un ruj roz de la avon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Avon , am si eu unul doar , cel in nuanta red hot ! :)) tot rosu !!
      Iuliana am si eu o slabiciune in priviinta rujurilor ! Iar eu le port compulsiv :)) nu exista sa nu am ceva pe buze !

      Ștergere
  9. Ce colectie frumoasa! Eu nu am atatea produse de buze, cu siguranta mult mai putine! Mai nou imi doresc sa testez ceva de la Nyx si Sephora, dar si cele de la Loreal imi fac cu ochiul. Nuanta mea preferata este nude, mai ales in perioada cand merg la scoala (sunt la liceu).

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce draguta si frumoasa este perioada Liceului ! :X

      Draga mea de la Nyx nu am incercat nici eu nimic ! Iar de la Aephora , am o carioca pentru contur buze ! L'Oreal este un brand de suflet pentru mine ! :)

      Ștergere