sâmbătă, 27 septembrie 2014

Fa-ma , fericita cu Floraria Mobila




          Toate evenimentele frumoase din viata mea ,( iar aici ma refer la tot ce ma face si m'a facut fericita pana acum ) au fost insotite de flori , nu conteaza soiul , marime , cantitatea sau culoarea , conteaza doar bucuria si zambetul de pe buzele mele . 

         Atunci cand imi sarbatoaresc ziua de nastere apar flori , cand am implinit 18 ani alaturi mi-a stat un imens buchet de trandafiri albi si in mijloc al 18-lea era rosu , cand mi-am cunoscut sotul ( pe atunci in stadiul de iubit ) au curs rauri de trandafiri , albi , rosii , rozi , galbeni , albastri , corai si incet incet mi-a oferit toate culorile posibile si imposibile .

         Imi amintesc ce imi povestea sotul meu dupa ce relatia noastra a devenit o frumoasa casnicie , la inceput cand mergeam sa cumpar flori , stateam cam 30 de minune in fata standului , atatea culori si eu nu stiam care ti-ar place , sau ce soi , aveam mari probleme , tu oare , credeai ca merg la florar ii cer un trandafir si gata ? Nu ,nu era o adevarata experienta pana m-am invatat ca tu iubesti trandafiri si lalelele . Ma amuza ori de cate ori ma gandesc si incerc sa mi-l imaginez in fata stand-ului cu fel de fel de flori . 

       A urmat nunta noastra si atunci florile au luat o natura si o importanta majora , fiindca stim ce inseamna un aranjament floral potrivit pentru nunta , si mai stim si cata bataie de cap avem / induram cu firmele ce sunt insarcinate cu treaba asta . Pentru ca in acea zi ( daca alegi ca salonul sa aiba aranjamente florale ) trebuie sa arate perfect . Se cere imposibilul . Daca sunteti pe punctul de a sarbatori acest eveniment , miresicilor am ceva excelent pentru voi : FlorariaMobila-buchete de mireasa - o sursa de inspiratie .


       Sa ne gandim putin , atunci cand vrei sa impresionezi , indiferent de persoana si de statutul ei in viata ta , reusesti cu o FLOARE . Sunt momente si situatii cand nu stii ce i-ar place persoanei mai ales daca nu iti este prea apropiata si clar nu vrei sa dai gresi , cu siguranta un buchet frumos ambalat face cat o mie de cuvinte sau alte chestiute , pe care nu stii sigur daca le foloseste sau le paseaza mai departe ori mai rau sfarsesc in cosul de gunoi . 

  
     
      
          Ce bucurie am , cand , in fiecare an de ziua mea sau 1 martie , ori 8 martie casa imi este plina de buchete de flori , le privesc si la foc automat mi se schimba starea de spirit . 

          V-ati gandit pentru o secunda cata emotie si cate sentimente se pun intr-un simplu trandafir , ganditi-va la tinerele cupluri , baiatul intinde mana , tremurand de emotie , plin de iubire catre EA , iubita lui pentru ai darui o floare . 

       Eu pastrez florile in vaza pana se usuca , de multe ori le pun in apa , zahar sa dureze mai mult si atunci cand se usuca , de regula la trandafiri , le iau petalele acelea uscate si le pun intr-un bol , se mentin extraordinar ani la rand . 

       Am observat ca trandafiri de la sotul meu se mentin vii zile bune , anul trecut de ziua mea mi-a daruit un buchet superb ce a rezistat vreo 3 saptamani . De regula florile de la el dureaza enorm demult si explicatia lui a fost :      Este normal , pentru ca ti le ofer cu toata iubirea si dragostea mea . Iar eu il cred !


        Tot vorbind de flori si de evenimentele fericite din viata noastra , din care acestea nu au lipsit vreau sa va fac intr-un fel cunostinta cu un site  , pe care eu l-am descoperit de curand si care m'a lasat cu gura cascata sa zic asa . Ce am vazut acolo mi-a placut enorm si ador ceea ce fac acesti oameni . 

       Este vorba despre o Florarie online   , dar nu una asa oarecum ci vorbim despre o adevarata echipa in spate ce lucreaza intr-un mod extraordinar , iar produsul final este desavarsit . Cu asemenea Buchete de flori   poti cuceri inima oricarei fete . Atat de mult bun gust , eleganta , daruire nu am mai intalnit . 

       Se vede dragostea cu care se lucreaza . Fiecare buchet este realizat perfect din toate punctele de vedere , de la culori , contraste , soiurile , ambalajele si pana in cele mai marunte detalii . Imi place acest aspect , lucrurile marunte fac diferenta iar Echipa de la Floraria mobila cunoaste acest amanunt . 

       Am zabovit pe site mai bine de o , ora , pentru ca structura si culorile vii si vesele de acolo ma fac sa ma simt bine . mi-au atras atentia cateva buchete si vreau sa vi le arat si voua . 


                1. Aranjament cu trandafiri ( albi si rosii ) . Va las aici si link-ul : Aranjament trandafiri  .



                2 . Buchet trandafiri si crini ( super ) . Link : Buchet  . 




                 3. Cos cu floricele . Link : COS CU TRANDAFIRI, LISIANTHUS SI GLADIOLE . 




              Extraordinare , imi place foarte mult cat de bine sunt alese culorile . Ma gandesc ca am descoperit la timp acest site , deoarece acum vine Luna Decembrie si am nevoie de buchete speciale pentru familia mea si apropiati dragi mie , ce merita o astfel de bucurie . 

            Daca v-am facut curiosi sa , stiti ca Floraria Mobila are si o pagina draguta de Facebook , o sa las aici si acea adresa , ii puteti urmari mai usor si cu siguranta un Like i-ar bucura . Trebuie sa le rasplatim munca si daruirea . Asa cum ei ne incanta sufletele si ne aduc zambetul pe buze cu asa minunatii , macar sa ii sustinem si sa le aratam ca ne pasa si mai ales ca apreciem ceea ce fac : Facebook FlorariaMobila . 

   
         Dragi mei sper ca acest articol va inspira si va aduce si voua bucurie in suflet . Pupici si va doresc o seara minunata alaturi de familie , nu uitati : 


             '' Cu o floare , nu se face Primavara , insa cu un buchet de la FlorariaMobila aduci zambetul pe fata jumatatii tale , iar asta conteaza cel mai mult '' . 











2 comentarii:

  1. Ești o norocoasă! Chiar era un citat în Neveste Disperate care spunea : It's a rare man that understands the value of a perfect rose. Și așa și este. Acum se dau trandafiri doar la aniversarea zilei de naștere / de nume și de St. Valentine. Că de Dragobete au uitat mulți. Și e trist, cu o floare nu se face primăvară dar se face o zi mai frumoasă.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea , nu stiam de replica din film , nu prea m-am dat in vant dupa acest serial insa despre flori si puterea lor stiu cate ceva . Te pup si iti multumesc !

      Iar despre Dragobete am si eu numai regrete . Pacat !

      Ștergere