duminică, 12 octombrie 2014

Cosmeticele naturale Marillys





          Cosmetice naturale manufacturate . Este de ajuns ca scriu cuvantul '' naturale '' , atat pentru mine cat si pentru voi dragile / dragi mei . Dupa cum ma stiti , sunt fan ( mare ) , atunci cand vine vorba de produse naturale , nu conteaza ca vorbim de o crema hidratanta sau de un balsam de buze , daca sunt bio atunci le folosesc cu mare drag . 



         
        De curand am descoperit un site , foarte interesant , cu siguranta o sa va placa si voua , este vorba despre MARILLYS , a fost o intamplare cu final fericit . 

         In primul rand , numele brand-ului este foarte sofisticat , apoi odata ajunsa pe site , nu stiam unde sa intru mai repede , fiindca au o gama bogata si destinata tuturor . 

          Imi place ca au o sectiune destinata in totalitate barbatilor , daca v-am facut curiosi las aici link-ul sa va puteti bucura de ceea ce se prezinta acolo : Marillys #barbati , deja sotul meu si-a pus in cosulet o crema anti-rid si un produs foarte interesant , Mousse au Chocolate ( unt de corp ) , argumentul sau a fost ca niciodata nu a folosit un unt de corp . Acum ce sa mai spun , acest produs arata de milioane , cu siguranta ca o sa il folosim impreuna . 



          Tot pe site , am zabovit ceva timp si la sectiunea de CADOURI , fiindca usor usor se apropie luna Cadourilor si mi se pare normal sa incep usor usor cautarile , Familia mea se va bucura nespus de asemenea cadouri . In general produsele cosmetice naturale sunt acceptate / primite cu mare bucurie . Iar modul in care sunt asezate si ambalate , imi place foarte mult . Pentru mine conteaza acest aspect . 





        Despre PRODUSE COSMETICE naturale am mai vorbit pe blog , de fiecare data vin cu aceleasi argumente . Pielea umana este un sistem viu si are capacitatea de a absorbi produsele aplicate in fuxul sangvin . Pana la 60 % din produsele pe care le folosim pe pielea noastra sunt absorbite in sistemul circulator . De ceva vreme tot mai multe femei devin preocupate de efectele pe care le pot avea substantele chimite din componenta produselor cosmetice folosite ( pe termen lung ) .

        Multe din aceste substante chimice sunt iritante pentru pielea noastra , sau cancerigene .Pot produce dezechilibre hormonale si metabolice . Ele sunt derivate sintetic sau din petrol . Trebuie evitate produsele cosmetice ce contin parabeni si flatati . 

        Un produs cosmetic natural nu contine decat unturi si uleiuri naturale , uleiuri esentiale pure , ce au efecte terapeutice . Apoi mai contine vitamine . In plus un produs organic inseamna ca nu contine pesticide , fertilizatori sau organisme modificate genetic . 

             De ce trebuie sa preferati produsele cosmetice naturale ?!! Va pot oferi cateva argumente .Motive ce ma ajuta si pe mine si care m-au facut sa inteleg ca ori de cate ori am ocazia trebuie sa aleg ceea ce este natural si sanatos pentru mine si organismul meu . 


             1. Compatibile cu toate tipurile de piele . 


      Acest este un motiv de baza . Produsele naturale , cosmeticele, sunt perfecte pentru orice tip de piele , ceea ce este minunat . Nu trebuie sa te mai gandesti ca tu ai tenul sensibil , uscat ori gras . Le folosesti cu incredere . 



              2. Nu sunt testate pe animale . 


       Pentru mine este foarte important acest aspect . Unele produse cosmetice sunt testate pe animale tocmai din motivul ca ele contin substante ce pot dauna corpului / organismului nostru . 


              3. Nu au efecte secundare . 



       Exista anumite produse ce pot cauza iritatii ori cosuri . Blocheaza porii , usuca pielea sau o face grasa , insa atunci cand vorbim de produse naturale aceste griji dispar , pentru ca produsele naturale nu provoaca astfel de neplaceri . 







            Lista poate continua , deoarece beneficii sunt o , multime . Odata ce ajungi sa cunosti si mai ales sa intelegi importanta produselor cosmetice  naturale , iti faci tie un bine , mai ales corpului / organismului tau . 

           Pentru ca vreau sa va ajut , am decis ca trebuie sa va povestesc despre Marillys , iar pentru acest lucru ma bucur enorm . Recomand cu mare drag si cu maxima incredere . 


          Dragi mei va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua . Zambete si pe buze dar si in suflet  pentru ca este foarte importanta sa nu treaca o zi fara un zambet . 


         Daca ati folosit produsele Marillys as fi tare incantata sa va citesc parerea . Eu inca nu le-am folosit dar curand se va intamplat si acest lucru .  Pupici . 


2 comentarii:

  1. nu am folosit produsele acestei firme,insa sunt tare curioasa sa aflu de la tine mai multe impresii...testeaza si ne spui si noua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa ajunga produsele , nici eu nu am mai folosit aceasta marca :*

      Ștergere