marți, 25 noiembrie 2014

Manichiura - Tuxedo & Bows





            Inspiratia din aceasta seara este una draguta - costum si fundite . Negru si roz . Cred ca a iesit ceva minunat. Este prima data cand incerc acest model . 

             Imi place cum arata manichiura mea , pare soft si delicata . 





             Pentru a realiza aceasta manichiura am folosit un lac de unghii roz ( pudrat ) , unul negru si lacul transparent . 

             Plus lacul nail art de la Golden Rose , are pensula subtine si ma ajuta la modele . 





             Dragile mele , va pup si va doresc o seara minunata alaturi de cei dragi voua ! Sper sa va placa manichiura mea si sa o incercati si voi . Este foarte girly !



              P.s. - fundita am realizat-o printr-un X , apoi am unit capetele si am colorat interiorul ! 

2 comentarii:

  1. Ce idee draguta! Cred ca o sa imi fac si eu ceva de genul curand, arata tare dragut ^_^
    Kisses
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea , multumesc frumos ! Pupici , daca ai vrea astept poza ta , sa vedem cum ti-a iesit tie ! :X

      Ștergere