sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Praf de zâne - manichiura





              Ma bucur de weekend , a fost si putin soare azi , am iesit putin , starea mea de spirit a fost nemaipomenita . M-am gandit sa incerc ceva mai special astazi . Primul gand a fost manichiura , asa ca in urmatoarele poze va arat ce a iesit . 


              Tot ce este roz ma face sa ma simt bine , astfel am ales sclipici . Roz si lila . Ca baza am folosit un alb pur de la Farmasi , iar ca lac incolor , preferatul meu de la Essence





            Aceste sticlute dragalase cu sclipici le-am achizitionat de la un magazin de cartier , 2 lei / buc. mi se par dragute foc si pentru banutii astia merita . De regula evit sclipiciul si orice oja il contine deoarece se sterge foarte greu . El e simpatic , arata bine pe unghiu , iti da o stare vesela si jucausa insa momentul in care trebuie sa il dai jos este criminal . 



           Astazi nu am mai tinut cont de acest aspect si am realizat minunatia de ma jos , manichiura cu Praf de Zâne  , sper sa va inspire si pe voi dragile mele . Va pup si un weekend vesel


6 comentarii:

  1. Super tare, nici mie nu imi place sa dau jos ojele care contin sclipici de pe unghii :) acum ceva vreme imi facusem unghile colorate cu sclipici fiecare cate o culoare :) aratau mortal...specific k erau cu tips facute la manechiurista :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina stiu cum este . De obicei evit cat pot demult aceste oje . Doar din simplu fapt ca se da jos greu . Asa pentru design , aspect este dragalash tare .

      Ștergere
  2. din cand in cand mai folosesc si eu,in special la cate un model...problema e ca abia reusesc sa il indepartez de pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da , asa este draga mea - principala problema cu sclipiciurile asta e , ca mai trebuiesc si date jos ! :)

      Ștergere
  3. N-am folosit niciodata :) dar arata super dragut <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucica , arata minunat , insa nu iti imaginezi prin ce trec atunci cand trebuie sa o dau jos . Mereu imi spun ca e ultima oara cand folosesc :)

      Ștergere